MatriX3 .. Ahla Montada
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
MatriX3 .. Ahla Montada
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
MatriX3 .. Ahla Montada
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

MatriX3 .. Ahla Montada

الرئيسيةالبوابهأحدث الصورالتسجيلدخول

سؤال يبكي وصعب لكل بنت ... ومافيش مانع من دخول الاولاد....؟؟

totti
JaMa
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
JaMa
the boss
the boss

ذكر
العمل/الترفيه : Faculty Of Commerce - Helwan
المزاج : Easy
رقم العضويه : 3

سؤال يبكي وصعب لكل بنت ... ومافيش مانع من دخول الاولاد....؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: سؤال يبكي وصعب لكل بنت ... ومافيش مانع من دخول الاولاد....؟؟   سؤال يبكي وصعب لكل بنت ... ومافيش مانع من دخول الاولاد....؟؟ Icon_minitimeالخميس 9 أكتوبر - 4:31

سؤال يبكى القلب ................... الجرئ فقط يدخل ويجاوب
بسأل سؤال وياريت تجاوبونى بكل صراحة
لو كنتي قاعدة فى كافيه او مكان بجانب الشارع العمومى بالضبط
وكان فى شخصين بيعبروا الشارع
جاينلك
الاول: حبيبك
التانى: صديقك
وهما مارين الشارع سيارة بتصدمهم
وقالوا انك تقدري تقيذي واحد بس
فمن تختاري ان يعيش
الحب ام الصداقة

اتمنى المشاركة وابداء الاراء
يالا سلام ...,
http://JaMa.net
totti
the king
the king
totti

ذكر
المزاج : هادى
رقم العضويه : 2

مُساهمةموضوع: رد: سؤال يبكي وصعب لكل بنت ... ومافيش مانع من دخول الاولاد....؟؟   سؤال يبكي وصعب لكل بنت ... ومافيش مانع من دخول الاولاد....؟؟ Icon_minitimeالإثنين 27 أكتوبر - 0:55

لو بنت اللى قاعده فى الكافيه يبقى هتختار حبيبها طبعا
انما لو انا يبقى هختار صاحبى مش حبيبتى خاااااااااااااااااااالص
يعنى الصداقه طبعا يا بوس

A.Totti is The King
ميرا دياب
عضو ماتريكساوى جامد
عضو ماتريكساوى جامد
ميرا دياب

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سؤال يبكي وصعب لكل بنت ... ومافيش مانع من دخول الاولاد....؟؟   سؤال يبكي وصعب لكل بنت ... ومافيش مانع من دخول الاولاد....؟؟ Icon_minitimeالإثنين 10 نوفمبر - 14:31

يا لهوى عليكواعلى فكرة لو انا هختار صديقى او صاحبى يعنى حبيبى ممكن يتعوض لكن صاحبى حاجه تانيه عمرة ما يتعوض ده رأيى
JaMa
the boss
the boss

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: سؤال يبكي وصعب لكل بنت ... ومافيش مانع من دخول الاولاد....؟؟   سؤال يبكي وصعب لكل بنت ... ومافيش مانع من دخول الاولاد....؟؟ Icon_minitimeالإثنين 10 نوفمبر - 18:05

اولا : انا ليا سؤال .. يعني ايه ((يالهوي عليكوا)) دي يا ميرا .....

ثانيا : ياتوتي وياميرا سيبكوا من اصحابكوا وحبايبكوا وتختاروا مين ... المهم هتطلبوا ايه في الكافيه .... (( ساقع ولا سخن ))

ثالثا : ((كلام جد بقي)) .. مافيش اسهل من الكلام .. يعني انت ممكن تقول تختار صاحبك وانتي تقولي اختار صاحبي ..!!!
بس الموقف ده لو بجد حصل لحد مش هيبقي ساعتها في الوقت للاختيار وساعتها ممكن من ترددك تسيب الاتنين وتندب حظك مليون مرة بعدها ...
ولو افترضنا انك انقذتوا صاحبكوا فبعدها هتحسوا بالذنب لما تلاقوا حبيبك او حبيبتك كان ممكن تنقذها وبخلت عليه او عليها .... والعكس ممكن يحصل لو انقذت حبيبك ....!!!!
وبردو اللي يحدد اختيارك فكرة مين الاغلي .. فكتير ممكن يبقي صاحب عمرك بس حبيبك اغلي واوفي ليك ... وممكن يبقي حبيبك من وانتوا اطفال بس صاحبك اللي بقالوا مدة اوفالك ...

بس انا رأيي والراي اللي ممكن يكون عقلاني شوية ... وتقريبا هو ده اللي هيتم لو حصل في موقف زي ده :
تقريبا زي ماتوتي قال بس ده فالغالب والسبب ..:
في موقف زي ده .. القلب هو اللي هيتحرك عشان ينقذ حد منهم .. والسبب لان العقل ساعتها لو فكر يبقي هيضيعوا الاتنين .. صح ولا ايه ..؟؟ فهنا القلب اللي هيتحرك ومن غير تفكير ومن غير ماتدري بنفسك وانت بتتحرك لان ساعتها الغالب هيبقي عاطفتك مع قلبك ...
فمع البنت .. عاطفتها اقوي وقلبها احن وارق فاكيد هيختار اللي مالك قلبها ده اذا كان حب بجد .. لان البنت لما بتحب بتحب اووووووي لانها في تكوينها ماهي الا عبارة عن عاطفة واحساس ونعومة .. وده مش تقليل للبنت بس ده هيبقي غصب عنها ومن غير ماتدري لدرجة انها بعدها مش هتبقي عارفة هي عملت كدة ازاي ... وهتزعل بعدها وهتحس بالذنب ...

اما الولد .. فقلبه مش ملك للي بيحبها تبعا لتكوينه الخشن الجاف فعاطفة البنت اده باكثر من خمس مرات فطبعا قلبه هيتحرك ناحية اللي بيحبها بس بعاطفته هو القليلة اوي فهيدي مساحة للعقل للتفكير فاكيد العقل هيغل القلب فهيختار صاحبه ...؟؟؟؟!!صح ولا ايه ..!!؟؟

واكيد ده مش لان الولد مش بيحب البنت ... او لان البنت ندلة ...
بس طبيعة ... وده رايي ..!!؟؟؟
وبجد مستني ردك ياميرا وياتوتي ..ومعلش طولت بس والله الكلام خدني ...

ويالا بقي سلام .. وقبل السلام ليا سؤال .. والنبي هتتطلبوا ايه في الكافيه اناعن نفسي هطلب .. (( شاي خفيف سكر زيادة ))

JaMa .. THe Boss
totti
the king
the king
totti

ذكر
المزاج : هادى
رقم العضويه : 2

مُساهمةموضوع: رد: سؤال يبكي وصعب لكل بنت ... ومافيش مانع من دخول الاولاد....؟؟   سؤال يبكي وصعب لكل بنت ... ومافيش مانع من دخول الاولاد....؟؟ Icon_minitimeالإثنين 10 نوفمبر - 23:57

ايه يا جاما ده كله انت مش طولت انت خنقتنا
اولا : انا هطلب من الكافيه بيبسى كانز
ثانيا : انا رأيى ممكن يتغير لو حسيت ان صاحبى اللى هنقذه ما يستاهيلش انى اضحى بحبيبتى عشانه عشان فى اصحاب مش بجد وفاكرين نفسهم اصحاب يا جاما

A.Totti is The King
ميرا دياب
عضو ماتريكساوى جامد
عضو ماتريكساوى جامد
ميرا دياب

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سؤال يبكي وصعب لكل بنت ... ومافيش مانع من دخول الاولاد....؟؟   سؤال يبكي وصعب لكل بنت ... ومافيش مانع من دخول الاولاد....؟؟ Icon_minitimeالثلاثاء 11 نوفمبر - 19:57

اولا انا هقولك يعنى ايه يا لهوى عليكوااقولك والله هى طلعت كدا بسبب كلام التوبيك لانى بجد تخيلت نفسى حقيقى فى الموقف ده بس الاتنين اللى تخيلتهم واحد حبيبى والتانى انتيمتى يعنى صاحبه عمرى مقدرش اسيبها فهمتنى يا جاما وبعدين انت مالك نشرب ايه انا عن نفسى هشرب نسكافيه بلاك ومن غير سكر اتفضل معايا هههههههههه بس الحساب عليك
JaMa
the boss
the boss

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: سؤال يبكي وصعب لكل بنت ... ومافيش مانع من دخول الاولاد....؟؟   سؤال يبكي وصعب لكل بنت ... ومافيش مانع من دخول الاولاد....؟؟ Icon_minitimeالإثنين 17 نوفمبر - 14:54

نسكافيه وبلاك كمان ... وبعدين ماله الشاي اشربي شاي علي الاقل رخيص ...!!!!!
بس بردو ياميرا مهما كان العاطفة هتحكمك واقولك علي حاجة ... انا غلطان اني كتبت الموضوع ده اساسا ويالا بقي بلاش وجع دماغ ....

بس بجد ... الموقف ده صعب اووووي وخصوصا علي البنات ... لان العاطفة والجدعنة هتحيرها .. بس انتي لو انتي بتحبي حبيبك ده بجد وهو بيعاملك كويس ومكفي احساسك هتختاريه لان لاقدر الله لو صاحبتك هي الضحية فهو هيعوضك عن الدنيا كلها بعدها لكن صاحبتك مش هتعوضك عن الحب لكن الحب يعوض عن اي حاجة بس لو كان حب بجد .. لكن لو بتحبيه وهو بيعاملك مش كويس فانتي ماهتصدقي .. Razz

يالا بقي سلام ..,
JaMa .. THe Boss
maiosha
عضو ماتريكساوى جديد
عضو ماتريكساوى جديد
maiosha

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سؤال يبكي وصعب لكل بنت ... ومافيش مانع من دخول الاولاد....؟؟   سؤال يبكي وصعب لكل بنت ... ومافيش مانع من دخول الاولاد....؟؟ Icon_minitimeالأحد 14 ديسمبر - 13:47

el mwkef da sa3b mooooooot bs aked el sadaka 7eya el akwa.....y3ny sa7bty awln....w all7 a3lm
abou_abou_abou
elrewesh is el lwl
elrewesh is el lwl
abou_abou_abou

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: سؤال يبكي وصعب لكل بنت ... ومافيش مانع من دخول الاولاد....؟؟   سؤال يبكي وصعب لكل بنت ... ومافيش مانع من دخول الاولاد....؟؟ Icon_minitimeالأربعاء 4 مارس - 17:47

على فكرة يا جماعة انا كنت كاتب ردى فى هذا الموضوع اكيد فى كلب مسح ردى
انا احمل المسؤلية لصاحب الموضوع جاما
nouralhaya
عضو ماتريكساوى برونزى
عضو ماتريكساوى برونزى
nouralhaya

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سؤال يبكي وصعب لكل بنت ... ومافيش مانع من دخول الاولاد....؟؟   سؤال يبكي وصعب لكل بنت ... ومافيش مانع من دخول الاولاد....؟؟ Icon_minitimeالخميس 4 يونيو - 18:45

ساعتها هيجيلى ذهول واقف عن التفكير والحركه من الصدمه واتمنى من الله ان الموقف ده مايحصلش مع اى شخص قدام عينيه ابدا

سؤال يبكي وصعب لكل بنت ... ومافيش مانع من دخول الاولاد....؟؟
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-