MatriX3 .. Ahla Montada
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه

MatriX3 .. Ahla Montada



 
الرئيسيةالبوابهبحـثالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 اعرف صاحبك وعلم عليه, هتدعولى بس هعبرونى الاول وبعدين ادعو

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
totti
the king
the king
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 2280
العمر : 28
المزاج : هادى
رقم العضويه : 2
تاريخ التسجيل : 15/08/2008

مُساهمةموضوع: اعرف صاحبك وعلم عليه, هتدعولى بس هعبرونى الاول وبعدين ادعو   الثلاثاء 11 نوفمبر - 11:57

عاوز تعرف صاحبك


الاول لازم تعرف اننا كلنا فينا عيوب ومميزات


يعني كلنا بنجمع بين الصفات المتناقضه


كل شخص جواه جزء من كل الصفات


يعني حتلاقي جواك صفه الكرم والبخل


وحتلاقي الذكاء والغباء والشهامه والنداله


وكل الصفات موجوده بنسب متفاوته


والصفه اللي بتطغي علي باقي الصفات هي دي الصفه المميزه للشخصيه


تعالي بقي طبق الكلام ده علي صحابك


وحدد كل واحد ايه الصفه المسيطره فيه

صاحبك البخيل


تلاقيه دايما اخر واحد يحط ايده في جيبه وانتم قايمين من علي القهو
علشان تحاسبوا القهوجيه




صاحبك الغبي

اخر واحد يضحك علي نكته قالها واحد تاني وتلاقيه بيضحك بصوت عالي



صاحبك المغرور

دايما يتكلم عن انجازاته اللي عملها


ودائم التحدث عن المهارات اللي عنده


ومش عند غيره وتلاقي امكانياته اقل بكتير من طموحاته



صاحبك البكاش


الكذاب نسااي يعني يحكي لك حاجه النهارده


وتاني يوم يحكي لك نفس الحاجه بصوره تانيه خالص




صاحبك الندل

اول واحد يجري لما ابو البنت اللي انت ماشي معاها


يقفشك وانت ماسك ايدها



صاحبك الحقود

قليل الكلام علي وجهه ابتسامه مالهاش ملامح


تزيد الابتسامه دي لما تتمسك في خانه اليك


وانت بتلعب طاوله وهو بيتفرج عليك


صاحبك اللي تصاحبه

هو اللي تلاقيه وقت الضيق


اللي يحب لك الخير


اللي ما يزعلش لما يلاقيك ناجح


اللي ينصحك ويشدك ناحيه الخير والالتزام


اللي يزعل لزعلك ويفرح لفرحك


اللي يرد غيبتك


اللي تحس انه اكتر من اخوك



والمثل الشعبي بيقول

اعرف صاحبك وعلم عليه




يعني يا اما علامه صح او علامه اكس





مش كده ولا ايه؟؟؟



A.Totti is The King
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
maiosha
عضو ماتريكساوى جديد
عضو ماتريكساوى جديد
avatar

انثى
عدد الرسائل : 14
العمر : 26
تاريخ التسجيل : 14/12/2008

مُساهمةموضوع: رد: اعرف صاحبك وعلم عليه, هتدعولى بس هعبرونى الاول وبعدين ادعو   الأحد 14 ديسمبر - 13:52

keda wns kman
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
اعرف صاحبك وعلم عليه, هتدعولى بس هعبرونى الاول وبعدين ادعو
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
MatriX3 .. Ahla Montada :: الغرام & والصداقه :: الصداقة-
انتقل الى: