MatriX3 .. Ahla Montada
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
MatriX3 .. Ahla Montada
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
MatriX3 .. Ahla Montada
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

MatriX3 .. Ahla Montada

الرئيسيةالبوابهأحدث الصورالتسجيلدخول

حكايه قلب ( الحلقه الخامسه )

كاتب الموضوعرسالة
totti
the king
the king
totti

ذكر
المزاج : هادى
رقم العضويه : 2

حكايه قلب ( الحلقه الخامسه ) Empty
مُساهمةموضوع: حكايه قلب ( الحلقه الخامسه )   حكايه قلب ( الحلقه الخامسه ) Icon_minitimeالسبت 6 ديسمبر - 17:00

............ الح ـلقة الخامسة ...........

..رشاااااا حليم ..

انا زى منا عايش الايام بنفس الرتم.. نفس الاصحاب مش قادر اخد اى خطوة جديدة. ناحية اى حد وفضلت
مش اى بنت تهزنى بجد لائيت جمال تانى بيلفت النظر
غير الجمال الجسمانى والعيون الملونه مئدرش اكدب ليهم سحرهم بس فيه سحر اعمق واحلى بكتير.......سحر التفكير والكلمات........ممممممممممم......!!!

الشله زى مهيا... نيجى الصبح نحجز مكان فى المدرج ونخرج اول الدكتور ما يدخل......الدكاترة بيزهئونى جدا بحس انهم ناس مكلكعه او من كتر الفهم اتجننوا وانا اساسا لاسع ومش نااقص.......ننزل الكافتيريا نشرب بيبسى بالتلج وكبدة اسكندرانى عجب مع البرجر التمام والجبنه الرومى بالخياار ياااوعدى........!!
ووممكن نروح سينما ونرجع وسط النهاار ووووونقعد عالارض....
بس مخنوء حاسس وحدة غبيه بدات اتعودع حد فى حياتى.....مش ابويا ومش امى..........مش اختى نهى ومش اخويا بردوواا..........؟؟؟؟؟؟ومش جيرانى ومش اصحابى
الشخص اللى ناقصنى ........هو حبيبى......مرايتى........احساسى.......بجد حااسس بنقص جاامد ومش قادر اعيش منغير حب يملى حياتى وفى نفس الوئت مش عايز اكون ندل.......؟؟؟؟؟

حسن صااحبى ... حب بنت زميلتنا على اساس كلامه لانه اكيد مش حب....
مااجى ...بنت ناس جدا ستايل اوى اخلاء فعلا ....معرفش ليه سابها ومكتفاش بكده.....عمل كذا مشكله وحصلت مواجهات بينه وبينها وطبعا كان الموقف..........ممممممم وحش اووى ومش لطيف نهاائى طبعا
خرجت منه مااجى محطمه ومكسورة بس انا كان ليا دور كبير انا حذرت . مااجى من حسن وفهمتها انه فعلا لعبى لانه حكى عن نيته فى تركها والتشهير بيها وخسرت فعلا حسن بعد صدااقه داامت 6 سنين......
حسن مش راجل فعلا .. ولما ماجى جت فى يوم تاخد رايى اعمل ايه مع حسن .؟؟
نصحتها كاخت تستخير ربنا وتعيد نظر وتبعد عنه وهى كانت متقبله كلامى يمكن لانها حاسة من جواها انى فعلا صح وشايف حاجه هى متشوفهااش
لحد دلوئتى مجرحتش حد ومش نااوى اجرح..

مايل اوى لرشا حليم.........رشا مش جميلة وووحياتها فرى....ووووووووومش عارف اعمل ايه بنقرب وفى نفس الوقت بنبعد
رشا رقيقه جدا جدا ......بنت ناس........عملية جدا جدا .......طموحة.........جريئه......منطلقه......متدينه ........بس خايف فعلا
رشا بيااعه..........مصلحتها اولا وبعدها الطوفاان........حاسس انها مبتعرفش تحب حد........او احساسها جاف......رغم انها بتتكلم برقه شديدة وحنان غريب بس جواه جاافه فى نظرى........
.الوجه العملى لتعاملها ضيع معنى الانوثه ........برده منجذب ليها.......مممممممممممم مش حسبق الاحداث....
هداية لمحت لى.... بان الكل لاحظ قربنا من بعض.....
رشا بئت تكلمنى فى البيت كتير نذاكر سوا ونسهر سوا.......طلبت منى اوصلها لبيتها لان المحاضرات خلصت متاخر.........الوقت بيمر بسرعه بنتكلم فى كل حاجه والاكيد انى فعلا يوم ورا يوم بستجيب لمشاعر الحب ناحيتها بدات اشوف عيوبها & مميزات ....اتعلمت من قبل كدة.......مممممممممممممم

اتصارحنا بعد مماطله دامت 5 شهور...........بدات احس مشاعر غير المرتين اللى فاتواا..........بجد المعانى بئت احلى واعمق.......احساس جديد....مممممم
رشا عايزة تغيرنى وده فى نظرى غلط ...انا عدلت فيها كتير لكن مغيرتهاش وهى مصرة تكون صاحبه ملامح التغيير الجذرى جوايا..............
يا ترى هنوصل انا ورشا لحد فين ...!؟؟
ياااه كان نفسى اقابل الحب.. دة ... بس صعب اتغير...!؟
هل ممكن تقبل حبيبكـ يغيركـ تغيير كلى ..!؟؟؟؟وممكن..؟؟
نشوووووف المرة اللى جاية ..

حكايه قلب ( الحلقه الخامسه )
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-