MatriX3 .. Ahla Montada
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
MatriX3 .. Ahla Montada
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
MatriX3 .. Ahla Montada
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

MatriX3 .. Ahla Montada



 
الرئيسيةالبوابهأحدث الصورالتسجيلدخول

 

 حكايه قلب ( الحلقه الثامنه )

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
totti
the king
the king
totti


ذكر
عدد الرسائل : 2280
العمر : 34
المزاج : هادى
رقم العضويه : 2
تاريخ التسجيل : 15/08/2008

حكايه قلب ( الحلقه الثامنه ) Empty
مُساهمةموضوع: حكايه قلب ( الحلقه الثامنه )   حكايه قلب ( الحلقه الثامنه ) Icon_minitimeالسبت 6 ديسمبر - 17:07

.......... الح ــلقة الثامنة .......

.. عريس. روبى ..



تعباان..........مضايق....
معرفش هل صح ولا غلط...؟؟
انى افضل لوحدى النهارده... فات اسبوع والامتحانات خلصت ....
وهى مسابتش تفكيرى لحظه لا بقيت ادخل نت ولا اكلم حد ومريت بازمة صحية ...!
يمكن لو فضلت احبها منغير مشوفها كان بقى اسهل يااااااااااه....
الدنيا غريبه لما تكون محتاج شئ معين وتتمناه بيبقى قلق فظيع ولما تعرفه وممكن تطوله ....وتقف الايام بينك وبين حبيبك كحاجز صعب اوى ...!

الصدمة كانت صعبه مش قادر افرق بين رحاب الحبيبه ورحاب الاخت ...؟
حبيت روبى مش رحاب... ورجعت اقول روبى هى رحاب.......وبعدين

ضربت حبيتين شجاعة النهارده ...... ودخلت نت

لاقتهاا مش موجودة ....
وبدات اسال هداية من بعيد لبعيد..!؟
الشلة ايه حكت لى ان رحاب مبتكلمش حد وسافرت مع اهلها مارينا ومش حترجع غير اخر الصيف....اتجننت وحاسس بعذاب..؟
يبقى بتحبها يا قفل............؟؟؟؟؟
رجعت تانى لجو النت
وفى يوم لاقيت كلمة............وحشتنى
وانتى كمان..............!!!!!!!!! لسه فاكرنى

منستكيش لحظه..........
.ليه غبت وبعدت وسبتنى حيرانه حاسة انى هنت كرامتى وقلبى يوم مفكرت فيك............؟؟؟؟؟؟؟؟

غبى بعيد عنك وقفل.......!!
ضحكت ضحكة خلتنى احس بلون الدنيا الحلو رجع تانى ...! يااة كنت قربت انسى اللضحكة دى...؟

قولتلها لاول مرة..........
بحبك يا رحاب

سكتت........
انا حاسس انى غبى فعلا
ليه اخليها تعيش قلق وتوتر والمعادلة سهلة
انا وهى حابين بعض بجد وعشقت روحها قبل مكلمها واشوفها

واخيرا قالت بحبك ...........اخيرا يا حبيبى

اخيرا يا عمرى.................
ده انا.....هههههههه ربنا اكرمنى وفك عقده لسانى

سالتها حترجعى امتى ...؟؟
قالت لى مسافرتش بس هداية اشتغلتك هههههههههههههههه
البت هداية ديه حموتها بس اشوفها

وقابلت هداية.........لما انت مش اد الحب يا غلبان بتتنيل تحب ليه ....؟؟
وبعدين مالها رحاب جتك نيلة لازم تجيلك واحدة تمرمطك من برة وتتنطط عليك وتخليك تقوول جاااى
الصنف كله عايز ضرب النار...
صدقنى كلكوا كده مبتشوفوش غير تحت رجليكوا جتك الارف
فضلت اضحك ...........

وقابلت رحاب لوحدينا........مممممممممم

اول سلام بالايد.......
او كلمة بحبك بصوتها وصوتى....
وحشتنى...وحشتينى.....
بعشقكــ....معرفش غيرك من كل دنيتى....
اول لمسة لايديها
عينين لاول مرة بحسهم جنتنى .....
وصوت ملى عليا الدنيا اغانى وفرح
حسيت باطمئنان رهيب وهدوء واستقرار...غريب اوى
الحب مريت باكتر من تجربة موصلتش فى ولا مرة لحد الكمال لكن الحب شئ جميل وعظيم وكل تجربة احس دفئ وجمال لمشاعرى محسيتهمش قبل كده....سبحان الله....!!!!!!!!!

رحاب ....... مطيعه وحنونة وهادية وانا عارف كل تفاصيل حياتها
ووالدتى تعرف والدتها..........................جميل اووى

الايام بتعدى والنتيجه طلعت الكل نجح
وجت المفاجاة.....روبى عروسة.....وفيه عريس................؟؟؟؟؟؟؟
ومش انا العريس...

قلبت الدنيا وفوجئت بوالدى بيرفض

ليه.............انا معنديش استعداد اخطب لك قبل متشتغل

يا بابا انت جبت لى شغل وانا فى الدراسة ...،، مش هيبقى صعب انك تجيبلى وانا متخرج
ثم اننا الحمد لله مرتاحين ومصاريف جواز مش حتاثر

الحج صاحب البيت:..........لا

لازم تتعب وتشقى واشوفك بتلف حوالين روحك
عشان اقول خلفت راجل.......؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هو انا نعامة .........؟؟؟؟
بيقولى لازم احس انى خلفت راجل...؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سبت البيت بعد خناقااات ومناقشات استمرت اسبوع .. وهى عاشت اصعب الايام
وجه العريس...........
وانا حاسس انى بموت ومعاها عالتليفون
وهى رافضه تقابله والبيت عندها مستغربين وبدات المشاكل الحقيقية ...!

ياترى اية ممكن يحصل...!؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
حكايه قلب ( الحلقه الثامنه )
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
MatriX3 .. Ahla Montada :: الغرام & والصداقه :: قصص حب وغرام-
انتقل الى: