MatriX3 .. Ahla Montada
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
MatriX3 .. Ahla Montada
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
MatriX3 .. Ahla Montada
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

MatriX3 .. Ahla Montada

الرئيسيةالبوابهأحدث الصورالتسجيلدخول

لماذا نحب طالما هننجرح

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
totti
the king
the king
totti

ذكر
المزاج : هادى
رقم العضويه : 2

لماذا نحب طالما هننجرح Empty
مُساهمةموضوع: لماذا نحب طالما هننجرح   لماذا نحب طالما هننجرح Icon_minitimeالسبت 28 فبراير - 1:36

اخيرا ظهرت مجموعه بعد مجموعه الالترس مجموعه جديده واسمها
مجموعه الجرح العالمى

وهذه المجموعه تعمل على جرح كل من اولاد وبنات يعنى مثلا الولد يكون بيحب البنت اووووووووووووى وبهتم بيها وكل حاجه وفى الاخر تيجى تقوله احنا لازم نبعد عن بعض عشان كذا وكذا وكذا...........
ومثلا تكون البنت بتحب الولد جدااااااااااااااااااااااااااااا وبضحى عشانه وفى الاخر يجى يقولها انا هسيبك عشان كذا وكذا وكذا...........

طيب طالما الكل هيسيب بعضه ليه يحصل الارتباط اصلا من الاول ولا دى هوايه زى هوايه جمع العملات ولا ايه

ياريت الكل يشارك ويقول هو جرح حد ولا حد جرحه وازاى وحصل ايه
zezeybadr
عضو ماتريكساوى خبرة
عضو ماتريكساوى خبرة
zezeybadr

انثى
العمل/الترفيه : student
المزاج : cool

لماذا نحب طالما هننجرح Empty
مُساهمةموضوع: رد: لماذا نحب طالما هننجرح   لماذا نحب طالما هننجرح Icon_minitimeالأحد 22 مارس - 13:39

انا كنت اتمني اكون مجروحه بس انا اللي جرحت بس غصب عني الناس والخوف كانوا اقوي مني كنت اتمني اكون معاه العمر كله بس انا مكنتش اعرف انه بيحبني اوي كده ولا حتي كنت اعرف اني بحبه اوي اوي كده هو احسن واحد قابلت في حياتي ............. سلام يا من تملك قلبي وداعا وقلبي معك سامحني ارجوك يا حب جعل الاحلام الي ابعد امد................... بس انا مش ناوية احب تاني عشان مجرحش حد وعشان مش عايزه احب حد غيره

لماذا نحب طالما هننجرح
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-