MatriX3 .. Ahla Montada
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
MatriX3 .. Ahla Montada
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
MatriX3 .. Ahla Montada
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

MatriX3 .. Ahla Montada

الرئيسيةالبوابهأحدث الصورالتسجيلدخول

كلمات اغنية عايش من غير حب كريم ادم

كاتب الموضوعرسالة
totti
the king
the king
totti

ذكر
المزاج : هادى
رقم العضويه : 2

كلمات اغنية عايش من غير حب كريم ادم Empty
مُساهمةموضوع: كلمات اغنية عايش من غير حب كريم ادم   كلمات اغنية عايش من غير حب كريم ادم Icon_minitimeالثلاثاء 29 سبتمبر - 15:17

عيش من غير حب واحلم تجرح قلب واوع فى يوم ترضه تكون لواحدعبد انا وانت ياقلبى ضاعنا من طريق الحب رجعنا ومجروحين والجرح وجعنا عشان قولنا نحب كل مانقابل قلب يطلع قلب خاين انانى ونقول ممكن تانى نحب ونلاقى خيانه شكل تانى وقلب وراى قلب وحب وراى حب زيطلع كله كدب حتى اللى افتكرته الدنيا وايام واديته عمرى كله اديته من احلام سبابنى باعنى خانى المنى انا وانت ياقلبى ضاعنا من طريق الحب رجعنا مجروحين الجرح وجعنا عشان قولنا نحب عيش من غير حب واحلم تجرح واوع فى يوم ترضه تعبش لواحد عبد متقولش ذنبه اية اى قلب نجرحه واحنا كان ذنبنا اية لم انجرحنا متقولش نحب تانى لا ياقلبى كفاية كدة عمرى يوم ماهسمح تانى قلب يجرحنى انا وانت ياقلبى ضاعنا من طريق الحب رجعنا مجروحين والجرح وجعنا عشان قولنا نحب

كلمات اغنية عايش من غير حب كريم ادم
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-