MatriX3 .. Ahla Montada
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
MatriX3 .. Ahla Montada
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
MatriX3 .. Ahla Montada
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

MatriX3 .. Ahla Montada

الرئيسيةالبوابهأحدث الصورالتسجيلدخول

كلمات اغنية كان نفسى

كاتب الموضوعرسالة
totti
the king
the king
totti

ذكر
المزاج : هادى
رقم العضويه : 2

كلمات اغنية كان نفسى Empty
مُساهمةموضوع: كلمات اغنية كان نفسى   كلمات اغنية كان نفسى Icon_minitimeالثلاثاء 29 سبتمبر - 16:10

حاسس انى سامع صوتك وانا ماسك صورتك فى حضنى سامعك بتقول بحبك قلبك بينادى قلبى وبجرى وبعالى صوتى بنده وبقول واحشنى عد الوقت فى ثوانى وياريته يجينى تانى كان نفسى تكون معايا قلبك يحضن هوايا وتلمس ايدى بايدك واحضنك واحس بيك وصحيت وانا فاكر انك ويايا اتارينى انا بحلم ان انت معايا كان نفسى اشوفك واطمن خوفك وامسح فى دموعك واحلم برجوعك كان نفسى تكون معايا قلبك يحضن هوايا تلمس ايدى بايدك واحضنك واحس بيك شوفتك بتغنى ليا وكلامك كان عليا ولاقتنى ببوس فى صورتك ودموعى تصحى فيا مش فاكر قالى اية وكلامه الحلو ليا مايكونش قصاد عنيا انه بيخاف عليا كان نفسى يكون معايا قلبك يحضن هوايا تلمس ايدى بايدك واحضنك واحس بيك ووقت يعدى وانا لسة لوحدى وانت فى احلامى بفتكرك عندى انا حاسس انك دايما ويايا وياريتك تسمع فى بعد ندايا كان نفسى تكون معايا قلبك يحضن هوايا تلمس ايدى بايدك واحضنك واحس

كلمات اغنية كان نفسى
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-