MatriX3 .. Ahla Montada
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
MatriX3 .. Ahla Montada
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
MatriX3 .. Ahla Montada
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

MatriX3 .. Ahla Montada

الرئيسيةالبوابهأحدث الصورالتسجيلدخول

سؤال سهل .... ادخل وجاوب

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
totti
the king
the king
totti

ذكر
المزاج : هادى
رقم العضويه : 2

سؤال سهل .... ادخل وجاوب Empty
مُساهمةموضوع: سؤال سهل .... ادخل وجاوب   سؤال سهل .... ادخل وجاوب Icon_minitimeالثلاثاء 17 مارس - 11:33

السوال ده يا جماعه عباره عن عدده اساله لك ولها هيعرفك نفسك كويس وهيعرفها برده

وهيعرفها هى كمان نفسها كويس.

اولا:مع الشباب"الجدعان يعنى": جاهــــــــــز يا بومبو

1_لو كنت بتكلم وحده وخرجت معاها تحب مين الى يصرف على التانى انته وله هى؟؟؟؟؟........ " بس ياريت ترد من قلبك"

2_لو كنت بتحب وحده وهى بتحبك برده بس عرفت انها بتكلم واحد غيرك على سبيل التسليه هتعمل ايه؟؟؟؟....... "هتعمل ايه يا كابتن"

3_افرض ان فى وحده بتحبك موت وجتللك وصرحتلك بحبها ايه نظرتك لها؟؟؟؟؟............. "هتقدر ده لها له ولا هتقول دى مش كويسه"

4_ايه نظامك مع البنت الكول الروشه؟؟؟؟؟؟................. "هتحب وله هتشتغلها"

5_لو حببتك بتنفضللك هتعمل ايه هتسبها وله هتفضل وراها؟؟؟؟؟؟؟........ "فكك منى مش كدا"

6_هتقول عليه ايه لو معرفتش تجاوب على الاسئله دى؟؟؟؟؟...........

ايه يا جماعه مستنين ايه جمد قلــــــــــبك واعرف نفسك

فاصــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــل ونعــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــــــــود

ثانيا:مع النص الحلو"البنات يعنى" جاهـــــــــــزه يا بومبه

1_لو حصل وشفتى الى بتحبيه مع وحده غيرك شفتيها فى حضنه ايه ردك فى نفس الحظه دى؟؟؟؟؟؟؟............. "لو مكانك مش عارفه هعمل ايه"

2_لو واحد صرحللك بحبه وانتى مش بتحبيه هتعملى ايه علشان تعرفيه كدا بس من غير ماتجرحيه؟؟؟؟؟؟؟؟........... "صعب مش كدا"

3_تحبى تبقى روشه وكل الشباب يبصولك وله تبقى فى وشك وملكيش دعوه بحد؟؟؟؟؟؟؟؟........ "بس ياريت تجاوبى بجد لنفسك مش ليه"

4_لما تحبى واحد تحبى انو يعيش عليكى شخصيته ويتقل عليكى وله يموت فيكى وعمره ما يزعللك؟؟؟؟؟؟.......... "اكيد الى يتقل عليكى اسال المجرب"

5_هتقولى عليه ايه لو معرفتيش تردى على الاسئله دى؟؟؟؟؟؟؟......

يله جاوبى عرفى الكل شخصيــــــــــــــــــتك

ياريت اى حد يخش هنا يحاول يرد على الاسئله دى لنفسك مش ليه

ملحوظه هامه: 1_اى واحد او وحده ما يقدرشى يرد على الاسئله دى يبقى عرف نفسه

2_ياريت ما تكبرشى او ما تكبريش وتقولى "قشطة " هزعل اوى
zezeybadr
عضو ماتريكساوى خبرة
عضو ماتريكساوى خبرة
zezeybadr

انثى
العمل/الترفيه : student
المزاج : cool

سؤال سهل .... ادخل وجاوب Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال سهل .... ادخل وجاوب   سؤال سهل .... ادخل وجاوب Icon_minitimeالإثنين 23 مارس - 12:00

لوشفت خبيبي كده في وحده في حضنه انا عن نفسي حبصله وامشي بسرعه عشان معيطش ادامه وتاني اجابه لو حد حبني وانا محبتوش حبينله من كلامي اني مبشجعش الحب ولا الارتباط خالص فحيعرف اني معقده وبالتالي حيفك نفسه مني وتالت اجابه انا من رايي الوسط احسن يعني اكون روشه بس مش عشان الشباب وكمان عشان بحب الروشنه موت ورابع اجابه محبهوش يتقل عليا عشان لو عمل كده انا كمان حعمل كده وعموما الوسط برده احسن من ده ومن ده خامس اجابه مش فاهمه اخر سؤال بس عمتا اقول علي حبيبي انه اطيب قلب في الدنيا وربنا يخليه ليا علطووووووووووووول .. I love you

سؤال سهل .... ادخل وجاوب
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-